خرید ویلا

آیا خرید ویلا گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

این روزها خرید ویلا در مدل سرمایه گذاری در وسعت بیشتری نمود پیدا کرده و بسیاری را محتمل به از دست دادن سرمایه نموده است.

خرید طلا و ارز نیز ریسک بالایی دارد. همانگونه که در سال‌های گذشته برخی افراد سودهای بسیاری با چند برابر شدن ارز به دست آوردند و برخی نیز ضررهای هنگفتی را متحمل شدند. این بازارهای به راحتی قابل پیش‌بینی نیستند و ریسک بالایی دارند.

سپرده گذاری در بانک امن ترین و راحت ترین کاری بود که در گذشته می‌توانستید انجام دهید.

شاید تا سال ۹۶ این نوع سرمایه گذاری با دریافت سود ماهیانه رضایت بخش بود.

چرا که این اطمینان وجود داشت  که سرمایه‌تان امن است و هر زمانیکه بخواهید می‌توانید آن را بدون ضرر از بانک خارج کنید؛ اما در سال‌های اخیر مشکلاتی در این زمینه به وجود آمد و نه تنها بانک‌ها به عنوان یک بنگاه امن نبودند بلکه بسیاری از افراد سرمایه های خود را در موسسات مالی و اعتباری از دست داده اند.

سودهای بانکی از سال ۹۷ کاهش یافته و کمتر فردی حاضر به سرمایه گذاری با سود اندک است.

اما خرید ملک در تمام دوران ها در ایران به عنوان یک بخش مهم در تبدیل سرمایه نقدی نقش اصلی را ایفا میکند.

با وجود تورم سالیانه در تمام دوران توانسته است به خوبی رشد کند و حتی در بدترین شرایط نیز سرمایه فرد تغییر چندانی را به خود نمی‌بیند.

 اما نکته مهم این است که در این بازار نیز باید حرفه‌ای عمل کرد. البته نکات سرمایه‌گذاری در ملک را هم باید در نظر داشته باشید تا خرید شما بدون ریسک باشد.

چه زمان هایی خرید ویلا اشتباه است؟

چرا که در این بازار امن هم اشتباه شما منجر به نابودی سرمایه می شود. خرید ملک در هر جایی و با هر شرایطی سود دهی ندارد.

شهرهای شمالی کشور یکی از بخش‌هایی است که به علت داشتن آب و هوای مطلوب ویلاسازی در آن‌ها به شدت رونق دارد. از این‌رو خرید ویلا در این مناطق جزو بهترین گزینه‌هایی است که برای سرمایه‌گذاری میتوانید درنظر بگیرید.

با وجود اینکه ساخت  وساز ویلا در سال‌های اخیر نیز شدت گرفته است ولی باز هم تقاضا برای خرید ویلا روز به روز بیشتر می‌شود تا جایی که برخی مواقع خرید ویلا به سختی انجام می‌گیرد.با افرایش تقاضا قیمت ویلا هم افزایش می یابد. این موضوع سبب می‌شود تا کسانیکه در این منطقه بر روی ملک به خصوص ویلا سرمایه‌گذاری کرده‌اند رشد قابل ملاحظه‌ای را در بازه زمانی کوتاهی بر روی ملک خود ببینند و به سود دلخواه خود برسند.

خرید ویلا

منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *