بهترین نوع نورپردازی ویلا

نورپردازی ورودی ویلا بسیار مهم است؛ چرا که نه تنها مهمان ها را به داخل راهنمایی می کند، بلکه به طرز زیبایی سبب روشن شدن مسیر می شود. نصب چراغ برای نورپردازی باغچه ها در دو طرف ورودی و در ارتفاع پایین، تاثیر بسزایی روی سنگفرش ها می گذارد و یا نصب چراغ های توکار در دو لبه محوطه. اگه در مسیر ورودی باغچه یا درختکاری هم دارید، نورپردازی و آن میتوانید زیبایی را دو چندان کند.

اگر طراحی ویلای شما سبک مدرن است فانوس ها یا لامپ های خورشیدی ای که آویزان شده اند، میتوانند ایده خوبی برای روشنایی محوطه باشند.

نورپردازی پله محوطه ویلا چگونه باشد؟

با لامپ های توکار، مسیر پله های باغ و ویلا که از خانه تا فضای بیرونی امتداد دارند را روشن کنید. برای اینکار میتوانید از لامپ های ال ای دی هم استفاده نمایید. می توانید از حسگرهای تشخیص حرکت به همراه نورپردازی پله های باغ و حیاط استفاده کنید. علاوه بر تجهیز و هوشمندسازی ویلا در تامین امنیت هم نقش بسزایی خواهد داشت.


می توانید از لامپ های کم ولتاژ توکار در زمین ، چراغ های کار شده در قسمت بالای حیاط ویلا و چراغ دانلایت استفاده کنید تا علاوه بر فراهم کردن روشنایی محیط، دید را هم افزایش دهید. چراغ های دانلایت و نورپردازی به سمت بالا می توانند بافت دیوار، ستون ها و… را در حیاط ویلا یا محوطه باغ نمایش دهند.

تفاوت نورپردازی محوطه با نورپردازی استخر

مهمترین عامل نورپردازی استخر ایمنی و رعایت استاندارد است. استفاده از نور سفید و یا رنگی به سلیقه شما بستگی دارد اما تناسب رنگ را حتما درنظر بگیرید.

پله های  استخر و اطراف آن می بایست روشن باشد تا در هنگام تاریکی علاوه بر زیبایی از لیز خوردن و افتادن جلوگیری شود.
اما نورپردازی کف استخر ویلا بیشترین تاثیر را در زیبایی و روشنایی استخر باغ شما خواهد داشت. نورپردازی آب از قسمت بالا می تواند چالش برانگیز باشد، چون در این موقعیت آب به جای جذب نور، آن را منعکس می کند. تا زمانی که بهترین قسمت را برای نورپردازی پیدا کنید، موقعیت ها و زوایای گوناگونی را امتحان کنید.

نورپردازی ویلا
نورپردازی ویلا

منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *