گیاهان دیوارپوش در ویلا

تاثیر گیاهان دیوار سبز در نمای ویلا

تأثیر در برابر عوامل محیطی
گیاهان دیوار سبز در برابر آتش‌سوزی میتوانند عایق باشند.

معمولا به دلیل بافت طبیعی کاملاً دچار آتش سوزی نمی‌شوند. بنابراین می‌توان از آن‌ها به عنوان یک دیواره ضد آتش هم استفاده کرد. توجه داشته باشید که برخلاف گیاهان معمولی که در طول زمان خشک می‌شوند، این گیاهان به دلیل اینکه همیشه تازه و با طراوت هستند، مانند برگ‌ها و شاخه‌های خشک، آتش نمی‌گیرند و کاملاً ایمن هستند.

نوع اتصال این گیاهان به دیوار به چه صورت است؟

اتصال این گیاهان به دیوار یکی از سوالات مهم است.

بعضی  از این گیاهان اصولاً به صورت پنل‌های آماده و چهارچوب قابل نصب عرضه می‌شوند و نگرانی بابت نصب آن‌ها وجود ندارد. اما گیاهان دیگری از این دسته که به صورت شاخه‌ای نصب می‌شوند از چسب‌های مخصوصی استفاده می‌شوند که هیچ‌گونه تأثیری روی محیط و تنفس افراد نمی‌گذارد.

این چسب‌ها از نظر آلرژیک، کاملاً خنثی بوده و حساسیتی ایجاد نمی کنند. نه تنها برای خود گیاهان، بلکه برای محیط تنفسی و هوای فضاهای بسته، هیچ‌گونه تأثیری ندارد.

عمر این گیاهان دیوار سبز چقدر است؟

. این گیاهان در صورت نگهداری براساس آنچه که به عنوان دستورالعمل به شما داده می‌شود، می‌توانند بین ۳ تا ۵ سال عمر کنند.

در واقع این گیاهان اگرچه ۱۰۰ درصد زنده و طبیعی هستند، به آبیاری پیوسته، نور مستقیم یا غیر مستقیم خورشید و خاک و کود هیچ نیازی ندارند. البته در طول این زمان، می‌توانید از خدمات نگهداری و ترمیم شرکت نیز استفاده کنید که به شما تضمین می‌دهد.

تاثیر این گیاهان بر تهویه هوا

این گیاهان، طبیعی‌تر روش برای تسویه هوای محیط از آلاینده‌های مضر مانند آمونیوم و استالدهید هستند. به همین دلیل استفاده از دیوار سبز در محیط‌های سربسته مانند باشگاه‌های ورزشی که نیاز به تهویه هوای زیادی دارند. در افزایش اکسیژن این محیط‌ها، بسیار مؤثر است

عدم مواد غذایی برای حشرات

هیچ‌گونه جنبه خوراکی برای موجودات دیگر ندارند. و به همین دلیل حشرات و جانورانی که معمولاً در گیاهان باغچه‌ای یا گلخانه‌ها رشد و نمو می‌کنند، نمی‌توانند در از این گیاهان تغذیه کنند.


نکته مهم دیگری که درباره گیاهان دیوار سبز وجود دارد، مغذی نبودن این گیاهان برای حشرات و جانوران است. این گیاهان، به دلیل پوشش‌های مخصوصی که روی خود دارند، به همین دلیل به راحتی می‌توانید از این گیاهان، در محیط‌های حساس مانند اتاق‌خواب و پذیرایی و آشپزخانه نیز استفاده کنید.

گیاهان دیوارپوش در ویلا

منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *