دکوراسیون داخلی برای بزرگتر نشان دادن ویلا چگونه باشد؟

اتاق پذیرایی از مهمترین قسمت‌های یک ویلای خارج از شهر است. چه آن را به عنوان سالن مهمان درنظر بگیرید و چه به عنوان اتاق  استراحت و آرامش گرفتن، مرکزی‌ترین عضو ویلا است. چه بسا  اگر تعداد اتاق‌هایتان محدود باشد. به همین خاطر دکوراسیون ویلا از اهمیت زیادی برخوردار است.

توصیه می شود برای دیوارهای بزرگ یک رنگ ثابت در نظر بگیرید و بقیه دیوارها را در همان تن رنگی، رنگ کنید. این جریان ثابت برای رنگ باعث می‌شود که پذیرایی شما بزرگتر به نظر برسد. از آنجایی که اتاق پذیرایی ویلا بیشتر برای دورهمی و مهمانی استفاده می‌شود. بزرگتر به نظر رسیدن فضا خیلی مهم است.

چیدمان عمودی را رعایت کنید

برای استفاده از عامل ارتفاع از فضاهای دیواری ویلا استفاده کنید  چرا که ارتفاع یکی از عوامل مهمی است که می‌تواند فضا را حتی بزرگتر از آنچه که هست نمایش بدهد..

از چیدمان روتین استفاده نکنید

در صورتی که فضای پذیرایی ویلای بزرگی دارید استفاده از اکسسوری‌های بزرگ و چشمگیر پیشنهاد می شود. اگر علاقه دارید از نقاشی و یا قاب عکس استفاده کنید. آن‌ها را بزرگتر از قاب‌های استاندارد تهیه کنید. نقاشی‌های بزرگ فضای بالای مبل شما را جذاب‌تر می کند. اگر هم به قاب بزرگ علاقه‌ای ندارید تعدادی از قاب های کوچک خالی را کنار هم بچینید. از مجسمه‌های مدرن دیواری نیز می‌توانید استفاده کنید.

فضاسازی را فراموش نکنید

از تلویزیون به عنوان نقطه کانونی استفاده کنید. معمولا در چیدمان پذیرایی مبل‌ها را در کنار قرار می‌دهند . و میزها را وسط می‌گذارند. و. در پذیرایی کوچک، فضای گفتگو و فضای غذا خوردن و تلویزیون دیدن یکی است. اما در پذیرایی‌های بزرگتر شما می‌توانید بخش های  جداگانه ایجاد کنید. مثلا کنار کتابخانه یک صندلی بگذارید و فضای مطالعه درست کنید.

هرگز دیواری را خالی نگذارید!

با وجود اینکه از شلوغ کردن دیوار باید پرهیز کرد اما تزیینات مرکزی دیوار را فراموش نکنید. این تزیینات میتواند چراغ های تزیینی دیواری و یا تابلوی نقاشی باشد.

دکوراسیون ویلا

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *