مزایای ساخت ویلا در چالوس توسط پیمانکار

بی دردسرترین روشی که برای ساخت ویلا در چالوس میتوانید انتخاب کنید سپردن ساخت به یک پیمانکار متبحر است.

با یک جستجو و مشاهده و بررسی پروژه های انجام شده یک پیمانکار باتحربه پیدا کنید، بقیه کار را به او بسپارید.

همانطور که ذکر شد بهترین راه برای پیدا کردن پیمانکار، بررسی سابقه و نمونه کار می باشد. در چنین حالتی هرچیزی که از ویلای خود می خواهید را به او می گویید. از او می خواهید طبق نظر و ایده شما ویلای را بسازد. نوع مصالح را با درنظرگیری بودجه مشخص می کنید، نما و شکل ظاهری را تعیین می کنید، تعداد اتاقها و شکل آنها را شرح دهید و در کل ساخت ویلای ایده آل  خود را به او می سپارید.

از مزایای این روش این است که ابتدا شما درگیر جزئیات نخواهید شد، وقت شما بسیار آزاد خواهد بود. این روش حتی بصورت ریموت هم قابل پیاده سازی است. اصلا نیاز نیست در طی مراحل ساخت ویلا ساکن شمال باشید. برای مثال اگر ساکن تهران هستید و قصد ساخت ویلا در چالوس دارید میتوانید به صورت تلفنی در جریان روند ساخت قرار بگیرید. مزیت بعدی در این روش این است که  کار را به یک متخصص مورداعتماد سپرده اید. از چیزی که تحویل میگیرید تقریبا مطمئن هستید. چون قبل از بستن قرارداد با پیمانکار، نمونه کارهای قبلی او را دیده اید.

پیمانکاری ویلا و ساختمان در چالوس و نوشهر

معایت ساخت ویلا توسط پیمانکار

اما اگر از مزایای ساخت ویلا توسط پیمانکار بگذریم می توان به هزینه بالاتر نسبت به زمانی که خودتان بالای سر کار باشید اشاره کرد. همچنین بعضی از جزئیات ممکن است دقیقا آنطور که شما می خواستید پیاده سازی نشود. بدترین حالت هم این است که در انتخاب پیمانکار اشتباه کرده باشید، کار را به نابلد یا حتی بدقول سپرده باشید. در این صورت ممکن مصالح و چیزهایی که در ظاهر دیده نمی شود آن چیزی نباشند که شما می خواستید. یا حتی ممکن است با تاخیر طولانی مدت ساختمان آماده تحویل شود.


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *