نکته فروش ویلای لوکس چیست؟

فروش ویلای لوکس در بازار املاک شمال کشور کمی متفاوت است. چرا که تمام فرآیند از قیمت گذاری تا بازاریابی و فروش باید در بهترین شکل برنامه ریزی شود.

 مشتریان این گروه از ویلاها سطح انتظارات بیشتری دارند بنابراین کار شما سخت تر است.

  اما با وجود این سختی با رعایت مواردی که در ذیل ذکر کرده ایم میتوانید به موفقیت نزدیک شوید و سود خوبی دریافت نمایید.

پیش از رعایت این موارد می بایست تیم ماهر و متخصصی گردهم آورید.

تا با عدم رفتار حرفه ای یک شخص در این زنجیره برنامه ریزی شما دچار مشکل نشود.

نکته اول: معرفی حرفه ای ویلای لوکس

ابتدا باید با معرفی ویلا به مشتری شرح دهید که خرید این ویلا چه ارزشی برای مشتری به ارمغان می آورد.

سبک زندگی او چگونه تغییر می کند، از چه امکانات رفاهی بهره مند می شود. امنیت و رفاه این ویلا نسبت به سایر ویلا ها تا چه حد بالاتر است.

 نکته دوم: نحوه قیمت گذاری ویلا

یکی از پیچیده ترین مراحل فروش ویلا، قیمت گذاری می باشد. چرا که اعلام قیمت بیشتر باعث انصراف مشتری می شود و اعلام قیمت کمتر سبب بی ارزش نمایان شدن ملک.

 در صورتی که در یک تیم حرفه‌ای کار می‌کنید، حتما به محدوده قیمت‌های ویلاهای لوکس آشنا هستید. در صورتی که می‌خواهید به صورت شخصی برای ویلای خود مشتری پیدا کنید، بهترین کار این است که قیمت گذاری و فروش را به مشاورانی که در این زمینه تجربه دارند، بسپارید.

 نکته سوم: بازاریابی دیجیتال را فراموش نکنید

امروزه که اکثر معاملات به صورت آنلاین انجام می شود و خرید ویلا در شمال توسط افرادی است که در شهر دیگری ساکن هستند معمولا برای خرید در مرحله اول به مشاهده تصاویر اکتفا می کنند.

این تصاویر باید بسیار باکیفیت باشند چرا که در وهله اول مشتری جذب تصویر می شود. بهتر است برای عکاسی مناسب از ویلاهای لوکس سرمایه را اختصاص دهید؛ تا مطمئن باشید که نتیجه به نفع شما خواهد بود.

حتی تهیه کلیپ و فیلمبرداری از زوایای مختلف ویلا کار انتخاب را راحت تر می کند چرا که تصاویر را به صورت زنده به دور از ادیت مشاهده می کند.

 نکته پایانی: بازاریابی مدرن و منطقی را فراموش نکنید

 قرار نیست هر زمان که اراده کردید ویلا فروش رود چرا که فروش ویلای لوکس بیشتر زمان خواهد برد.

بازاریابی در فضای مجازی را فراموش نکنید چرا که این روزها با وجود شبکه های اجتماعی تصاویر به سرعت دست به دست می شود. هر چقدر کلیپ و تصاویر تهیه شده با کیفیت تر باشد، میزان دیده شدن هم افزایش می یابد.

در نهایت فروش موفق به تیم انتخاب شده بستگی دارد . هر چه در مرحله انتخاب تیم دقت بیشتری به خرج دهید در نهایت سود بیشتری را کسب می نمایید.

ویلای لوکس

منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *