ویلای پیش ساخته سریعترین روش ویلادار شدن

مهم‌ترین مزیت خرید ویلاهای پیش ساخته این است که ساخت آن بسیار سریع بوده و در کمترین زمان ممکن با اتصال سازه‌ها، می‌توانید در ویلای خود ساکن شوید.

از آنجا که مدت زمان ساخت این ویلاها کوتاه‌تر است، لذا هزینه نهایی هم کمتر خواهد بود. داشتن ویلاهای پیش ساخته از نظر اقتصادی نسبت به ساخت ویلا به صرفه تر هستند.

انتقال ویلا

در صورتی که از ویلاهای معمولی و ساخته شده با مصالح ساختمانی استفاده کنید، نمی‌توانید ویلا را به محلی دیگر جابه جا کنید. چنانچه قرار است در منطقه‌ای دیگر ویلا داشته باشید می بایست برای خرید یک ساختمان جدید اقدام کنید. اما در مورد ویلاهای پیش ساخته مشکل جابه جایی وجود ندارد. اگر بعد از مدتی مایل به سکونت در منطقه ای دیگر شدید میتوانید از طریق جرثقیل ویلای پیش ساخته را به محل جدید منتقل نمایید.

استحکام در برابر زلزله

شاید این ابهام وجود داشته باشد که ویلای پیش ساخته در برابر زلزله مقاوم نیست. اما باید بگوییم که این باور اشتباه است. چرا که این گونه ویلاها به صورتی طراحی می شوند که در برابر حوادث و بلایای طبیعی مقاوم باشند.

ویلایی متناسب با سلیقه شما

نوع طراحی، نور و المان ها کاملا متناسب با سلیقه شما طراحی می شود. قبل از اجرای ویلا می توانید از شرکت مربوطه طراحی پیشنهادی را مشاهده نمایید و آن را متناسب با سلیقه و نیاز خود تغییر دهید.

امکان بازیافت مصالح ساختمانی

موردی که در زمینه ساختمان‌سازی باید در نظر داشت، بازیافت مواد ساختمانی است. متاسفانه در مورد ویلاهای سنتی هر بار تخریب، مواد زیادی وارد محیط می‌شوند که بازیافت نمی‌شوند و یا سرعت تجزیه آن‌ها کند است. اما در مورد ویلاهای پیش ساخته این مشکل وجود ندارد. چرا که مواد به کار رفته در این ویلاها به آسانی بازیافت شده و در سازه‌های جدید استفاده می گردد.

دوام و ماندگاری مصالح

از دیگر مشکلات ویلاهای مناطق شمالی کشور، تخریب و تحلیل مصالح به دلیل رطوبت و شرایط جوی است. ویلاهای معمولی هر چند سال  یک بار نیاز به تعمیر و بازسازی دارند.

در صورتی که در ویلاهای پیش ساخته، مصالحی به کار رفته است که در برابر رطوبت مقاوم هستند و به دلیل عایق آسیب پذیر نیستند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *