ویژگی های ویلای مدرن

ویژگی های ویلای مدرن و لوکس امروزی

ویلاهای مدرن امروزی امکانات رفاهی و تفریحی زیادی دارند. آشپزخانه‌های کاملا مجهز، استخرهایی با امکانات عالی، فضای نشیمن، فضای مهمانی، بیلیارد و … نمونه‌هایی از ویژگی های ویلای مدرن هستند.

در این ویلاها اتاق‌ها با دقیق‌ترین جزئیات و کامل‌ترین امکانات طراحی و ساخته شده‌اند. همه تجهیزات راحتی و تجملاتی مورد انتظار زندگی مدرن مانند اینترنت و وسایل سرگرمی در آن‌ها وجود دارند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های ویلاهای لاکچری تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

در ساخت آن‌ها از تکنولوژی‌های هوشمند استفاده شده است

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ویلاهای لوکس شمال مجهز بودن به تکنولوژی‌های هوشمند است. این تکنولوژی‌ها برای کنترل از راه دور کارها استفاده می‌شوند.

طریقه استفاده از آن‌ها به این صورت است که سیستمی روی تلفن همراه شما نصب می‌شود و به کمک آن خیلی از کارها را مانند تنظیم دمای محیط، باز کردن یا قفل کردن درب‌ها، خاموش یا روشن کردن چراغ‌ها و … می‌توانید از راه دور انجام دهید.

ویژگی های ویلای مدرن

با نصب این سیستم شما همچنین می‌توانید در هر نقطه‌ای از کره زمین که باشید، وضعیت خانه خود را بررسی کنید و از در امان بودن آن مطمئن شوید. به‌طور کلی دو روش برای هوشمند سازی ویلاهای مدرن وجود دارد. این روش‌ها با توجه به شرایط و موقعیت ویلای شما اعمال می‌شوند.

اولین روش، تکنولوژی‌های هوشمند سیمی هستند. این روش برای ویلاهایی که سیم کشی مناسبی دارند، خوب است. در غیر این صورت میزان تخریب در ویلا زیاد خواهد بود که این کار علاوه بر خرابی و هزینه زیاد، به صرف زمان زیادی نیز نیاز دارد.

دومین روش هوشمند سازی ویلاهای مدرن استفاده از دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های بی‌سیم است. این روش برای ویلاهایی که دسترسی مناسبی به اینترنت دارند، عالی است.

به این دلیل که در این روش دستگاه‌های مختلف برای ارتباط با یکدیگر از شبکه‌های بی‌سیم استفاده می‌کنند، دسترسی به اینترنت قوی ضروری است.

امکانات و تجهیزات کاملی دارند

یکی دیگر از ویژگی های ویلای مدرن داشتن امکانات و تجهیزاتی است که در کمتر ویلای معمولی یافت می‌شوند. در بخش بعد به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

امکانات خاص اتاق خواب ویلاهای لاکچری

همه اتاق خواب‌های چنین ویلاهایی دارای سرویس بهداشتی، حمام مخصوص، تلویزیون، مبل راحتی، تخت خواب نرم و… هستند. از لحاظ ابعاد و اندازه نیز تمام این اتاق خواب‌ها مساحت بسیار بزرگی دارند، به‌طوری که هر اتاق می‌تواند از اندازه یک واحد کوچک در مرکز شهر بزرگتر باشد.

این اتاق‌ها معمولا اتاق لباس مخصوص هم دارند. در واقع اتاق لباس یا کلوزت روم، نوع بزرگ شده کمد دیواری است. کلوزت روم فضایی کاربردی را برای چیدمان انواع لباس، پوشاک، اکسسوری و … برای ساکنان ویلا فراهم می‌کند.

امکانات متمایز آشپزخانه‌های ویلاهای لوکس شمال

ویژگی های ویلای مدرن

یکی از امکاناتی که آشپزخانه ویلاهای لوکس را از از ویلاهای معمولی متمایز می‌کند، استفاده از بار آشپزخانه و کابینت‌های جزیره‌ای است. به‌ دلیل بزرگ بودن مساحت آشپزخانه این ویلاها، طراحی و اجرای این دو عنصر به همراه یکدیگر ممکن است.

البته قابل ذکر است داخل کابینت این ویلاها امکانات و اکسسوری‌های مخصوصی نیز وجود دارند که دسترسی به وسایل و آشپزی را راحت و لذت‌بخش می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این آشپزخانه‌ها این است که معمولا در زیر کابینت‌های ردیف بالایی لامپ‌های مخفی ال‌ای‌دی قرار می‌دهند. در سقف آن‌ها نیز نور مخفی‌های متعددی وجود دارد تا آشپزخانه در حالت روشن و پر نور دیده شود.

تجهیزات خاص حمام ویلاهای مدرن

ویژگی های ویلای مدرن

داشتن حمام‌های لاکچری از دیگر ویژگی های ویلای مدرن است. این ویلاها حمام‌های خیلی بزرگ و با امکانات کامل دارند. در تمام این حمام‌ها وان دو نفره یا جکوزی خانگی طراحی شده است.

در آن‌ها علاوه بر شیرآلات روکار، شیرآلات توکار نیز به وفور کار شده است. برای دوش گرفتن از سر دوش بارانی و نیز سر دوش معمولی استفاده می‌شود.

نمای دیوار این حمام‌ها سنگ مرمر است. سنگ مرمر زیبایی خیره کننده‌ای دارد و یکی از المان‌های مهم در طراحی حمام لاکچری محسوب می‌شود. کف‌پوش گرمایشی و حوله خشک‌کن نیز از دیگر تجهیزات خاصی است که در همه حمام‌های ویلاهای لوکس مشاهده می‌کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *