پیمانکاری ساختمان در چالوس

چالوس یکی از بهترین و معروف ترین شهرهای استان مازندران می باشد. سالیانه بسیاری از مسافران و توریست ها را به خود جذب می کند.

به دلیل موقعیت آب و هوایی و نزدیکی به تهران شاهد افزایش ساخت و ساز ویلا در این شهر می باشیم.

به دلایل افزایش ساخت و ساز مجموعه های پیمانکاری بی شماری در شمال کشور فعالیت می کنند.

معیارهای انتخاب پیمانکار

شرکت های پیمانکاری که در چالوس مشغول به کار هستند، عموما در دو دسته قرار می گیرند. دسته اول شرکت هایی هستند که به طور کامل نسبت به تجزیه و تحلیل پروژه اقدام می کنند. و با بررسی دقیق قیمت واقعی را اعلام می کنند. گروه دوم نیز تنها برای شرکت در مناقصات قیمت پایینی اعلام می کنند. از این رو با توجه به تعدد این گونه شرکت ها در چالوس باید نسبت به انتخاب دقیق و آگاهانه آن ها اقدام کرد.

یکی دیگر از  ویژگی های مهم که در انتخاب پیمانکار باید دقت کنید ، داشتن تجربه است.

اگر چه تجربه ممکن است در همه شرایط و زمینه ها مهم نباشد، اما سبب می شود که پیمانکار ساخت را به روشی سریع تر و موثرتر انجام دهد. مسلماً داشتن تجربه یک ویژگی مفید می باشد، اما در همه موارد ضروری نیست، چرا که هر کسی باید از جایی شروع کند و همه پیمانکاران ساختمانی سال ها تجربه در رزومه خود ندارند.

همچنین پیمانکار بایستی رهبر خوبی باشد.کارشناسان زیادی هستند که در انجام کارهایشان از پیمانکار پیروی می کنند.

بایستی راه را به آنها نشان دهد، بنابراین مهارت رهبری از جمله ویژگی های مثبت یک پیمانکار ساختمان خوب می باشد. در صورتی که کارکنان، کارگران و شرکت های تأمین کننده بدانند که دقیقاً باید چه کاری اجرا کنند. و چه انتظاری از آنها می رود، وظایف خود را بهتر انجام خواهند داد.

مهندس امین دادویی با ۱۵ سال سابقه اجرایی و نظارتی در غرب مازندران، کارگزار اخذ پروانه ساختمانی و سند مالکیت، سازنده پروژه های ویلایی و آپارتمان و طراح و محاسب پروژه های ساخت است که در زمینه پیمانکاری ساخت در چالوس، نوشهر و متل قو آماده همکاری می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *