نمک آبرود

چرا نمک آبرود برای سرمایه گذاری مناسب است؟

نمک آبرود بین راه چالوس به تنکابن قرار دارد که ساکنان مازندران و اطراف آن، کرجی‌ها و پایتخت نشینان به آنجا می‌روند. نمک آبرود به دو بخش مسکونی و توریستی تقسیم شده است. اما در بخش توریستی آن چه می‌گذرد؟

این شهرک بیش از ۶۰۰ هکتار مساحت دارد که بخش قابل توجهی از آن به ساخت و ساز اختصاص داده شد.

تله کابین مهم‌ترین و هیجان انگیزترین بخش نمک آبرود است. کابینی که با سوار شدن بر آن کل شهر زیر پایمان قرار می‌گیرد، از بالا جنگل سر سبز دیده می‌شود و حس خوب میان آسمان و زمین بودن را می‌توان تجربه کرد.

با تله کابین وارد جنگل واقع در دل کوه می‌شوید. انتهای راه از شما عکاسی می‌شود و اگر خواستید می‌توانید آن را ظاهر کنید. البته که امکانات دیگری نظیر رستوران و کافه انتظار شما را می‌کشند. گشت و گذار در درون جنگل  همراه با عکاسی در طبیعت به لذت سفر شما می‌افزایند. مین موضوع باعث شده هرچقدر ویلاها و به مجموعه تله کابین نمک آبرود نزدیک تر باشند از نرخ اجاره روزانه بالاتری هم برخوردار شوند.

امکانات تفریحی نمک آبرود

نمک آبرود این امکان را فراهم کرده تا از پل معلق میان آسمان و زمین از این سوی جنگل به آن سوی جنگل برسید. تمام امکانات تفریحی و هیجانی نمک آبرود در اینها خلاصه نمی‌شود. تفرجگاه ساحلی نمک آبرود سفر شما را پر بارتر می‌کند.

ویلاهای استخردار همواره در میان قشر جوان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین این دسته از ویلاها به لطف برخورداری از امکانات بی نظیر از جمله میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق به همراه باربکیو، استخرهای روباز و سرپوشیده در کنار تقاضای بالا، جزء گرانقیمت ترین اقامتگاه های شهر به شمار می روند.

با توجه به اینکه بعد از اتمام کرونا سیل عظیمی از مسافران به این مقصد زیبا سفر می کنند. اجاره دادن ویلا یکی از مزایای سرمایه گذاری می باشد.

نمک آبرود
نمک آبرود

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *