چه مواردی درباره بام باغ ویلا اشتباه است

  • امکان نشست باغ بام وجود دارد.

 تنها در موارد نادری دیده شده است که روف گاردن درای نشست شود. واقعیت این است که باغ بام از غشای ضد آب سقف یک ساختمان محافظت میکنند. درحقیقت سقف از تابش نور ماوراء بنفش که باعث زنگ زدگی میشود محافظت می کنند.

اگر باغ بام براساس استاندارد و براساس أصول نصب شود باعص افزایش عمر سقف ساختمان خواهد شد.

  • ایجاد مشکل توسط باغچه های بام

در حال حاضر در هنگام طراحی ویلا یا ساختمان،‌ وزن تمام المان هایی که بر روی پشت بام اجرا می شوند اعم از  آلاچیق، پرگولا، فضای سبز، آبنما و … را درنظر می گیرند.

با محاسبه وزن موارد به همراه میزان وزن حاصل بارش باران و یا برف محاسبه می کنند.

۳-  هزینه باغ های پشت بام زیاد است

در صورتی که نمی دانید از کجا شروع کنید، ایجاد یک باغ بام گران به نظر می رسد. به همین دلیل باید با متخصصان، معماران، طراحان منظر، محوطه سازی و مهندسان سازه، مشورت کنید. آنها می توانند برای کوتاه مدت و بلند مدت بهترین و اقتصادی ترین ایده ها و راه حل های طراحی باغ بام را به شما پیشنهاد دهند.

براساس شرایط محیط، هنگام طراحی منظر، محوطه سازی یا فضای سبز باید انواع گیاهان فصلی را درنظر بگیرید. تا سیستم های بستر و زهکشی مورد استفاده مشخص شود. متخصصان به احتمال زیاد بسترهای ضخیم تری را پیشنهاد می کنند که می توانند آب بیشتری به خود بگیرد و سیستم زهکشی که بتواند آب را ذخیره آن را در هوای گرم تر رها کند. به این ترتیب، نیاز به آبیاری پیوسته کمتر شود.

در این نوع از بام گیاهانی با رشد ریشه های کوتاه استفاده می گردد که باید قابلیت رشد در خاک با عمق کم را داشته باشند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *