چه نوع کف پوشی را باید برای ویلا انتخاب کنیم؟

پرواضح است که ساختمان‌سازی در حال تغییر و پیشرفت است.  زمانی که درنظر داریم  ویلایی را احداث کنیم مایلیم زیباترین و لوکس‌ترین مصالح را به کار بگیریم، در چنین شرایطی حتی انتخاب یک کف‌پوش هم نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت.

از أنواع کف پوش می توانیم به لمینت، پارکت، سرامیک، سنگ و اپوکسی

مزایا و معایب پارکت:

از مزایای پارکت میتوان به عدم لغزنده بودن،‌آسان بودن نصب و دمای ملایم آن اشاره کرد اما قابل اشتعال بودن، آسیب پذیری در برابر حشرات، نیاز به سمباده و روغن جلا از معایب آن می باشد.

مزایا و معایب سرامیک:

تنوع رنگ و قیمت، راحتی نظافت و عمر بالا از مزایای سرامیک است، اما عدم مقاومت در برابر ضربه و طول عمر کم از معایب سرامیک یاد می شود.

مزایا و معایب سنگ:

طول عمر بالا، زیبا و لوکس بودن، عدم نیاز به مراقبت از مزایای سنگ و وزن و قیمت بالا از معایب آن می باشد.

کف پوش اپوکسی:

یکی از کف پوش جدید محسوب می شود که سه بعدی است و جلوه زیبایی به فضای مدرن و دکوراسیون داخلی می دهد.

استفاده از کاشی به جای کف پوش

در صورتی که قصد استفاده از کاشی بزرگ به عنوان کف پوش دارید، تنوع زیادی در انتظار شما می باشد. با وجود اینکه پیاده سازی و اجرای آن نیاز به تخصص دارد اما تنوع زیاد و نظافت راحت آن از مزایای کاشی می باشد.

برای کف ویلا از چه نوع کف پوشی باید استفاده کنیم؟

برای چنین محیط‌های پرترددی چون آشپزخانه، استفاده از کف‌پوشی از جنس چوب بلوط یا درخت افرا کاملا مناسب و شایسته است این نوع کف‌پوش‌ها به کف‌پوش‌های سخت شناخته می شود.

 در قسمت‌های مهم‌تر ویلا همچون نشیمن از کف پوش های درجه یک استفاده می‌شود حال آن که در اتاق ویلا از نمونه درجه دو هم می‌توان استفاده کرد.

کف پوش ویلا

منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *