هوشمندسازی ویلا

نقش تکنولوژی و هوش مصنوعی در ساخت ویلا

یکی از مواردی که بر کیفیت امکانات ساخت ویلا موثر است استفاده از تکنولوژی های روز می باشد.

تکنولوژی هایی که در سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تهویه مناسب و امنیت تعبیه شده باشد.

وجود چنین امکاناتی سبب می شود تا از آرامش محیط‌های این چنینی بیشتر بهره ببرید .

کنترل امنیت با استفاده از هوشمندسازی:

امنیت ویلا یکی از فاکتورهای مهم می باشد. در صورتی که ویلای شما ساحلی باشد امکان دسترسی به آن برای افراد سودجو راحت تر است. ضمن اینکه شما تمامی ۱۲ ماه از سال را در ویلا اقامت ندارید. در این صورت تامین امنیت برای ویلا مسئله مهمی است که با  هوشمندسازی ویلاها به راحتی قابل حل می باشد.

یکی از سیستم هایی که در هوشمندسازی ساخت ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد سیستم امنیت است. که شما با استفاده از آن می توانید از هر جایی که هستید رفت و آمد و امنیت ویلای خود را تحت نظر قرار دهید.

به طور کلی هر سیستمی که در هوشمندسازی ساخت ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. تا از راه دور و بدون توجه به موقیعت مکانی بتوانید شرایط ویلای خود را بررسی و همچننی کنترل کنید.

در گذشته برای کنترل شرایط خانه و ویلا بسیاری از افراد از سیستم های مدار بسته و دوربین استفاده می کردند. در حالی که این گونه سیستم ها امکان کنترل را در اختیار شما قرار نمی دادند. شما با استفاده از هوشمندسازی ویلاها می توانید به راحتی شرایطی که در ویلا پیش می آید را کنترل کنید.

برخی از سیستم های هوشمند امنیتی این دارای این ویژگی هستند که حتی با نبود شما متوجه شوید چه کسی به خانه شما آمده، زنگ می زند. در نتیجه قادر خواهید بود در را برای فرد مورد نظر باز کنید! یا نکنید!

کنترل سیستم های سرمایشی و گرمایشی با استفاده از هوشمندسازی در ساخت ویلا :

در روزهای گرم معمولا نخستین کاری که هنگام رسیدن به ویلا انجام می دهیم این است که سیستم سرمایشی ویلا را فعال کرده تا خستگی و گرما را از بدن خود به دور کنیم. خنک شدن خانه کمی زمان بر است پس چطور است که این کار را کنی زودتر از رسیدن به ویلا انجام دهیم!

شما با استفاده از هوشمند سازی ویلاها می توانید کنترل سیستم سرمایشی ویلا را به عهده داشته باشید. با هر وسیله الکترونیکی مانند موبایل، تبلت و … سیستم مورد نظر را خاموش و یا روشن کنید. البته این تنها کاری نیست که می توانید انجام دهید شما می توانید درجه دما و بسیاری از امکانات دیگر را نیز تنها از راه دور و با استفاده از اینترنت کنترل نمایید.

این مسئله برای سیستم گرمایشی نیز صادق است. زمانی که شما قصد سفر به شمال را در فصل های سرد سال دارید می توانید با استفاده از این کنترل از راه دور، سیستم را قبل از سریدن ود فعال کرده و دیگر نگران سرمای ویلای خود نباشید.

مهندس امین دادویی
ساخت ویلا مهندس محمدامین دادویی


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *