بهترین روش سرمایه گذاری با پول کم در شمال

امروزه بیشتر افراد سعی می‌کنند از راه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند، چون برای آ‌ن‌ها منافع زیادی دارد. مثلا باعث افزایش ثروت می‌شود و با سرمایه‌گذاری هوشمندانه می‌توانید یک منبع درآمد منفعل نیز داشته باشید. از مزایای دیگر چنین تصمیمی داشتن برنامه‌ریزی برای بازنشستگی است. اگر می‌خواهید برای این بخش از زندگی خود برنامه داشته باشید، سرمایه‌گذاری‌های بلند‌مدت به‌طور کلی بهترین گزینه هستند. همچنین با این روش می‌توانید دارایی خود را به نسل بعدی نیز انتقال دهید و خانواده شما با افزایش سن از نظر مالی مشکلی نخواهند داشت.

با سرمایه‌گذاری آینده و زندگی شما نیز بهتر خواهد شد و با کسب درآمد و سود ثابت می‌توانید کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید. در اصل داشتن یک پلن سرمایه‌گذاری روشی ایده‌ال برای رسیدن به رفاه و راحتی در زندگی است. یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد، صرف سرمایه برای خرید ملک یا ویلا در شمال است. بنابراین در این مقاله می‌گوییم چطور می‌توانید با پول کم در این منطقه از کشورمان سرمایه‌گذاری کنید. پس همراهمان بمانید.

بهترین روش سرمایه‌گذاری با پول کم در شمال

یکی از روش‌ها برای سرمایه گذاری با پول کم در شمال، خرید ویلای اقساطی است. به این معنا که ابتدا بودجه اولیه را به‌عنوان پیش‌قسط مشخص می‌کنید، سپس با صاحب‌ملک مذاکره کرده و درباره شرایط اقساط از او سوال‌هایی می‌پرسید. توجه داشته باشید همه ویلا‌هایی که به این روش فروخته می‌شوند، بی‌کیفیت نیستند. به‌همین علت قبل از خرید، مصالح به‌کاررفته در بنا و کیفیت ساخت آن را در نظر بگیرید.

برای پیدا‌کردن این نوع ویلا‌ها، می‌توانید از املاکی‌های معتبر کمک بگیرید و درباره موارد مد‌نظر خود مانند نوع ویلا از جمله ساحلی یا جنگلی، محدوده قیمت و امکانات آن اطلاعاتی کسب کنید.

یکی دیگر از روش‌ها برای سرمایه گذاری با پول کم در شمال، خرید آپارتمان با متراژ پایین است. مثلا می‌توانید آپارتمانی بخرید که اندازه آن ۸۰ تا ۱۰۰ متر باشد. یکی از فاکتور‌هایی که روی قیمت ویلا یا آپارتمان تاثیر می‌گذارد، متراژ آن است. پس هر چقدر مقدار آن پایین‌تر باشد، پول کمتری نیز برای خرید ملک می‌پردازید.

روش دیگر برای سرمایه‌گذاری با پول کم در این منطقه، خرید زمین است. البته در هنگام خرید آن باید نوع کاربری زمین را در نظر بگیرید. مثلا اگر زمینی که می‌خواهید بخرید مسکونی است، به‌طور حتم با پول کم نمی‌شود آن را خرید. در عوض می‌توانید با داشتن ۱۰۰ میلیون تومان پول نقد، زمین کشاورزی بخرید. البته باید دقت کنید معمولا فاصله این زمین‌ها تا شهر دور است.

همچنین توصیه می‌کنیم برای اینکه با مشکلی رو‌به‌رو نشوید، قبل از خرید زمین با مشاوران متخصص مشورت کنید و درباره آخرین قیمت زمین مد‌نظر اطلاعاتی به‌دست آورید.

طبق تحقیقاتی که انجام شده است بهترین مناطق برای خرید زمین با پول کم در شمال چمستان، نور و محمود‌آباد است. در این مناطق قیمت زمین ارزان است و با ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانید زمین بخرید. از طرفی اگر این روش سرمایه‌گذاری را انتخاب می‌کنید، باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • بیشتر سازندگان ویلا و آپارتمان املاک خود را پیش‌فروش می‌کنند. در نتیجه بهتر است قبل از اقدام برای این کار ابتدا با مشاوران املاک مشورت کنید.
  • معمولا این نوع سرمایه‌گذاری به انرژی و زمان زیادی نیاز دارد. پس سعی کنید سرمایه خود را در راه درستی صرف کنید.

سخن نهایی

شمال کشور ایران همیشه یکی از مناطق پر طرفدار برای سفر‌کردن است. زیرا آب‌وهوای خوبی دارد، موقعیت جغرافیایی آن مناسب است و طبیعت بکری دارد. همچنین امروزه افراد زیادی تمایل دارند در آن‌جا با خرید ملک یا زمین سرمایه‌گذاری کنند.

چون اگر این کار را انجام دهید منبع درآمد خواهید داشت و حتی می‌توانید سرمایه خود را به نسل‌های بعد نیز انتقال دهید. البته توصیه می‌کنیم قبل از این کار ابتدا اطلاعاتی کسب کنید، سپس برای آن اقدام کنید. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید اگر قصد شما خرید ویلا‌های ساحلی باشد، باید پول بیشتری بپردازید. در نتیجه بهتر است این نوع ویلا‌ها را در مناطقی بخرید که خیلی لوکس نباشند و می‌توانید برای خرید آن‌ها یا ویلا‌های کوهستانی، مناطق ییلاقی را انتخاب کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *