خرید و فروش زمین

خرید ملک در چالوس و نوشهر

برای خرید ملک در چالوس این دو شهر را در اینجا با هم مقایسه میکنیم چون هردو یکی از بهترین شهرها دراستان مازندران هستند .

این طور میتوان گفت که وقتی صحبت از خرید آپارتمان در شمال به میان می آید این دو شهر را میتوانید در الویت های نخست برای خود قرار بدهید.

این دو شهر از نظر دسترسی راه های ارتباطی بسیار ویژه است که از طریق این راه ها می توانید به هر قسمتی از شهر به راحتی تردد نمایید.

نوشهر که در قسمت غربی این استان قرار دارد در بالای لیست بهترین شهرهای شمالی برای زندگی خودش را جای داده است. وبخاطر ویژگی هایش از عواملی است که فرد را مجاب به خرید آپارتمان در شمال می کند.

شهرستان چالوس در غرب استان مازندران و در ساحل دریای خزر واقع شده و دارای سابقه تاریخی فراوانی بوده و به خاطر سرسبزی و زیبایی‌ها به عقیق همیشه سبز مشهور است. این شهرستان ازشمال به‌دریای خزر، جنوب به‌ استان تهران و شرق به شهرستان نوشهر متصل می‌باشد.

ویژگی های آب و هوایی چالوس

هوای چالوس مانند دیگر نقاط مازندران و گیلان متغیر و مرطوب بوده ومیزان دمای هوا در تابستان ‪ ۲۵تا‪ ۳۶و در زمستان ۵ تا ۱۲ درجه سانتیگراد متغیر بوده. و به همین دلیل دمای هوای این شهرستان نه زیاد گرم و نه زیاد سرد می‌باشد. ارتفاعات چالوس غالبا پوشیده ازبرف بوده و سرمای بهمن ماه ازدیگرماه‌های سال در چالوس بیشتر و گرمای تیرماه تا نیمه اول مرداد ازدیگر ماه‌ها بیشتر است. جاذبه‌های  مهم گردشگری این شهر کاخ چایخوران، کاخ اجابیت، دریاچه ولشت، منطقه ییلاقی کلاردشت، پارک جنگلی فین، تله‌کابین نمک آبرود است.

از امکانات خرید ملک در چالوس این است که این شهرک دارامی باشد وجود نگهبانی ۲۴ساعته دراین شهرک ها و همچنین وجود زمین های بازی، ورزشی، دفتر هیت مدیره و… نام برد.

خرید آپارتمان در این منطقه از حسن هایی که دارد این است که مسیر کمی باجاده دارد و دید خوبی نسبت به ساحل ودریا دارد.

مهندس امین دادویی
مهندس امین دادویی

منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *