پیمانکاری ساخت ویلا در شمال

در پیمانکاری ساخت ویلا شمال بابد با توجه به نوع خواسته کارفرما و محیط ، شرایط ساخت ویلای مورد نظر کار را پیش برد. بنابراین گام های مختلفی را باید طی کند که در زیر چند مورد ذکر گردیده است:

  1. اولین مرحله در پیمانکاری ساخت ویلا چیست؟ از صفر نشانه گذاری منطقه مورد ساخت و گچ ریزی(مشخص کردن نقاط و قلمر) و خاک برداری است. این مراحل پایه ای ترین کار ها برای ساخت ویلا میباشد.
  2. در مرحله دوم مقدمات ستون گذاری فراهم میشود . اقداماتی مانند شمع گذاری، ساخت و آرماتور بندی سازه های بتنی، تیرچه گذاری، میلگرد گذاری  انجام میشود تا استحکام ویلا را تضمین نماید.
  3. مرحله سوم سقف بندی و مشخص کردن حالت سقف است ، قالب گذاری سقف انجام میگردد و این قالب ها با سیم مفتول به یکدیگر متصل و مستحکم میگردد.
  4. در آخرین مرحله قبل از ساخت و دکورسازی داخل ویلا، دیوارچینی صورت میگیرد(معمولا با سفال و بلوک) .بدین ترتیب از این مرحله به بعد تمرکز بر ساخت نمای داخلی ویلا و ریزه کاری ها خواهد بود.
  5. در اولین مرحله از ساخت داخل ویلا ابتدا گچ بری و گچ کاری و سپس کاشی گذاری صورت میگیرد. همچنین سقف کاذب نیز طرح گذاری و ساخته و پرداخته میگردد.
  6. در این مرحله تاسیسات برقی و مکانیکی اعم از لوله کشی گاز و آب، سیم کشی، جانمایی پریز برق، موتور خونه، سرویس بهداشتی و… تجهیز و جاگذاری میشود.
  7. در مرحله آخر برای کار های شکل دهی و زیباسازی دکوراسیون داخلی از قبیل رنگ پردازی دیوار ها، کابینت گذاری، جانمایی لوازم و تجهیزات منزل اقدام میشود. تا همه چیز برای دادن کلید به کارفرما آماده و محیا گردد.
پیمانکاری ساخت ویلا در شمال
پبمانکاری ساخت ویلا

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *