چه مواردی بر قیمت ویلا در چالوس تاثیرگذار است؟

موقعیت جغرافیایی ویلا

ویلاها در شمال دارای موقعیت جنگلی یا ساحلی هستند که بر قیمت ویلا در چالوس تاثیرگزار است و قیمت ویلاهای ساحلی در مقایسه با ویلای جنگلی بالاتر است.

شهرکی یا مستقل بودن ویلا

علاوه بر موارد فوق عوامل مختلف دیگری مانند جمعیت غیر بومی ساکن در منطقه، دسترسی به امکانات شهری، سبک ویلا و .. بر روی قمیت ویلا تاثیر گذار هستند.

ویلاهای داخل به دلیل این که مواد اولیه ی آن به صورت یکجا خریداری می شوند. نقشه ی آن معمولا برای واحد های شهرک یکسان است قیمت ساختشان با هزینه کمتری به إتمام می رسد و در نتیجه قیمت کمتری در مقایسه با ویلاهای مستقل دارند.

عرضه و تقاضا در بازار ملک

عرضه و تقاضا روی قیمت هر محصولی تاثیرگذار است. ویلا نیز از این مسئله مستثنی نیست و میزان تقاضا برای خرید ویلا روی قیمت آن تاثیر گذار است.

مصالح به کار گرفته شده در ساخت ویلا

اینکه هنگام ساخت ویلا از چه مصالحی استفاده شده باشد در قیمت ویلا  تعیین کننده می باشد. بدون شک قیمت یک ویلای ساده با ویلایی که نمای آن سنگ کاری شده با یکدیگر تفاوت دارند. همچنین کیفیت مواد به کار گرفته شده هر چه بهتر باشند قیمت ویلا نیز افزایش خواهد یافت.

شهری که ویلا در آن واقع شده است

اینکه ویلا در کدام یک از شهرهای شمالی واقع شده باشد روی قیمت آن بسیار تاثیر دارد. مناطقی که توریستی هستند و یا از موقعیت استراتژیکی برخوردارند قیمت ویلا در آن ها بیشتر است.

مثلا چالوس، نمک آبرود ، متل قو ، کلارآباد ، نوشهر ، نور ، رویان و محمودآباد جزو شهرهایی پر گردشگر استان مازندران هستند و شما می توانید ویلاهای با قیمت های متفاوت در این مناطق پیدا کنید

امکانات ویلا

امکانات یک ویلا یکی از موارد تاثیر گذار در انتخاب ویلا است. ویلاهای زیادی در شمال با امکانات متنوع ساخته شده است و به سلایق مختلف هنگام طراحی آن توجه می شود.

اتاق خواب مستر

اتاق خواب مستر که معمولا به عنوان اتاق خواب والدین مورد استفاده قرار می گیرد بزرگتر از اندازه ی یک اتاق خواب معمولی بوده و امکانات بیشتری دارد. تعبیه ی اتاق خواب مستر در ویلا موجب افزایش هزینه ها می شود و روی افزایش قیمت ویلا تاثیر گذار است.

متراژ ویلا

متراژ ویلا تاثیر مستقیم روی قیمت ویلا در چالوس دارد و طبیعتا هر چه یک ویلا بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است .

مهندس امین دادویی
مهندس امین دادویی

منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *