طراحی سقف استخر ویلا در استان‌های گیلان و مازندران

طراحی سقف استخر ویلا در استان‌های گیلان و مازندران واقع شده‌اند می‌تواند از لحاظ نوع استفاده، شکل ظاهری و یا حتی نحوه نصب آن بر روی استخر به عنوان یک سرپوش، با یکدیگر متفاوت هستند.

 ساخت و طراحی سقف‌ استخر ویلاهای مازندران در انواع و مدل های مختلفی انجام می‌شود. مانند سقف های   ریلی برای استخرها که به صورت پنل های متحرک بر روی استخرها نصب می‌شوند. این سقف‌ها برای باز شدن و بسته شدن از دو روش کنترلی که به وسیله ریموت انجام می‌شود و روش فیزیکی استفاده می‌کنند که در قیمت فروش ویلا تاثیرگذار است.

 نکته

برای استخرهایی که دارای ابعاد و اندازه‌های استانداردی هستند می‌توان از پنل های پیش ساخته نیز استفاده نمود.

البته در بعضی مواقع نیز طراحی و اجرای سقف استخر برای ویلاهایی که در استان‌های گیلان و مازندران ساخته می‌شوند، می‌تواند به صورت سفارشی سازی باشد. به این صورت که مالک ویلا، ابعاد و اندازه‌های استخر موجود در محوطه ویلای خود را در اختیار افرادی که در حوزه تولید اینگونه سقف‌ها فعالیت می‌کنند، قرار می‌دهند. در واقع سقفی با طراحی مورد نظر خود را سفارش می‌دهند.

 أنواع متریال سقف استخر ویلا

 یکی از مصالح و متریالی که برای ساخت سقف استخر ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرند، پروفیل‌های آلومینیومی هستند. دلیل پرکاربرد بودن این مصالح دوام و ماندگاری بالای آن ها است. چرا که در مدت زمان طولانی که در شرایط محیطی قرار می‌گیرند دچار پوسیدگی، زنگ زدگی نمی‌شوند. ورقهای پلی کربنات جامد نیز یکی دیگر از متریالی محسوب می‌شوند که از آنها برای طراحی و ساخت سقف پلی کربنات استفاده می‌شود. ورق های پلی کربنات جامد نیز از نظر خواص شیمیایی و همچنین خواص فیزیکی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد هستند.

سقف‌های آلومینیومی و صفحه‌های پلی کربنات که به عنوان سرپوش یاسقف های متحرک برای استخر عمل می‌کنند. در واقع مصالحی به شمار می‌روند که باعث می‌شوند استخرها در شرایط نامناسب جوی نیز بیشترین و مناسب‌ترین عملکرد را برای مالک خود داشته باشند.

استخر ویلا

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *